Turite klausimų? Skambinkite  +370 647 00011

Dažniausiai užduodami klausimai

 

- Ką daryti, jei pas jus nepavyksta rasti mane dominančios prekės? Ar yra galimybė užsakyti iš katalogo?

Jei neradote prekės kurios ieškote, susisiekite su mumis elektroniniu paštu ar telefonu. Bendradarbiaujame su didžiausiais pasaulio moto didmenininkais ir galime pasiūlyti plačiausią moto detalių pasiūlą Lietuvoje, todėl pasistengsime Jums padėti, net jei ieškote retos, sunkiai randamos detalės ar aksesuaro.

 

- Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Jei jus dominanti informacija prekės aprašyme nepateikta arba nesate įsitikinę, kad prekė Jums tinka - susisiekite su mumis 

 

- Ar galiu derėtis dėl kainos?

Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę pas kitą pardavėją Lietuvoje radote pigiau, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

 

- Ar nurodytos prekių kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

 

- Per kiek laiko pristatote prekes?

Priklausomai nuo prekių grupės, pristatymo terminas svyruoja nuo 1-3 darbo dienų iki 4-12 darbo dienų. Prekių, kurias pristatome per 1-3 darbo dienas sąrašą rasite čia . Tikslų konkrečios prekės pristatymo terminą galite sužinoti paskambine mums telefonu +370 647 00011.

 

- Prekes pristatote į namus, ar reikia atsiimti pašte?

Prekes pristatome per krovinių vežimo tarnybą "Venipak" ir atsiiminėti pašte nereikia, prekės pristatomos "iki durų", Jūsų nurodytu adresu.

 

- Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Pristatymas, nepriklausomai nuo siuntos svorio ar miesto į kurį pristatoma, yra nemokamas jei užsakymo suma viršija 90€. 
Jei užsakymo suma yra mažesnė nei 90€, prekių pristatymo kaina visoje Lietuvoje, nepriklausomai nuo siuntos svorio ar miesto į kurį pristatoma 3€.

 

- Ar kurjeris prieš veždamas prekes susisieks su manimi?

Taip. Prieš veždamas prekes kurjeris susisieks su jumis ir suderins siuntos pristatymo detales.

 

- Ar galima prekes atsiimti pačiam?

Taip, užsakytas prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje Vilniuje, P. Lukšio g. 7.  

 

- Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip, perkant mūsų parduotuvėje galite mokėti pats, o kaip gavėją nurodyti kitą asmenį.

 

- Noriu užsisakyti prekių, ar privalau registruotis jūsų parduotuvėje?

Registracija rekomenduojama, tačiau neprivaloma. Mūsų e-parduotuvėje galite atsiskaityti ir kaip svečias, nurodant tik pagrindinius pristatymui reikalingus duomenis, tačiau paskyrus kelias minutes lengvai registracijai, galėsite naudotis mūsų sistemos teikiamomi užsakymo eigos sekimo galimybėmis, bei gerokai trumpiau užtruksite kitą kartą užsakydami pas mus - duomenų iš naujo suvedinėti nebeteks, pakaks išsirinkti norimas prekes ir atlikti mokėjimą.

 

- Ar privalau nurodyti teisingus savo kontaktinius duomenis?

Taip. Visi užsakant prekes reikalaujami nurodyti duomenis turi būti teisingi. To reikia jūsų pačių labui, kadangi nurodžius neteisingus duomenis užsakymo vykdymas gali užtrukti ilgiau.

 

- Ar įmanoma už prekes sumokėti nesinaudojant elektronine bankininkyste? Kaip?

Taip. Tokią galimybę užtikrina mūsų mokėjimų partneris "Mokėjimai.lt". Patogiai atsiskaityti galima ne tik per e-bankus, bet ir kreditinėmis bei debetinėmis mokėjmo kortelėmis, bei grynaisiais pinigais "Maxima" parduotuvių kasose, "Lietuvos Pašto" bei "PayPost" skyriuose, "Lietuvos Spaudos" bei "RKiosk" kioskuose, "Perlo" terminaluose bei banko skyriuose. Mokėjimo kvitas automatiškai sugeneruojamas "Mokėjimai.lt" sistemos, tereikia jį atsispausdinti.

 

- Kada pradedate vykdyti užsakymą?

Užsakymą vykdome kai gauname užsakymo apmokėjimo patvirtinimą.


- Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, norėdami atšaukti užsakymą susisiekite su mumis elektroniniu paštu ir parašykite norimo atšaukti užsakymo numerį.

 

- Kas yra nuolaidos kodas?

Nuolaidos kodas yra riboto panaudojimų skaičiaus kodas suteikiantis procentinę arba skaitinę nuolaidą užsakymui (pvz. 5% arba 2€ nuolaida užsakymui). 


- Kaip gauti nuolaidos kodą? 

Nuolaidos kodai neperiodiškai skelbiami mūsų naujienlaiškiuose ir Facebook puslapyje, kaip padėka mūsų nuolatiniams klientams ir sekėjams. 

 

- Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Prie gavėjo vardo nurodykite įmonės, kuriai turi būti išrašyta PVM sąskaita-faktūra pavadinimą ir parašykite mums elektroniniu paštu, jog reikalinga sąskaita-faktūra. 

 

- Neradau atsakymo į savo klausimą, ką daryti?

Susisiekite su mumis ir mes atsakysime į Jūsų klausimą.